21 април, 2011

Писмо до М-тел

Здравейте,

Не разбирам защо фактура, която е издадена на 27 март (за периода декември-януари), получавам на 21 април?
Твърдите, че има 60 дни за плащане на фактурата, но от 21 април до 25 април са само 5 дни!!! При това почивни!

Кога най-после ще започнете да предлагате качествени услуги?!

Поздрави,
Разочарован абонат


П.П. От 12 години съм абонат и изряден клиент, който си плаща сметките винаги навреме. Сега искам да се махна, а не мога - на договор съм. Е, мога, ако си платя неустойките. Ех, само ако имаше един четвърти свестен оператор... Мечти...

Уморих се да следя, да проверявам и да се обаждам за всяко писмо и фактура. Да си губя времето да ви чакам да вдигне някой от заетите ви оператори, да чакам по опашки, за да си платя сметката, да подам жалба и да получа кредитно известие.

Вече ми се струва много по-лесно и по-приятно да не използвам мобилен телефон!

3 коментара:

svetlina каза...

Хаха :) Честит Великден :)
(аз като достатъчно стар клиент на Глобул, не виждам разлика между двата оператора)

Gabo каза...

Бях на твоя хал до преди 2 дни ;)
След 11 годишно 'обслужване' от МТЕЛ благополучно (за 3 дни и без грам разправия) си прехвърлих номера в GLOBUL. Не че не са и те същите измамници, ама поне да си ми взимат парите навреме :)

taralezh каза...

Ех, честит.

Да сте живи и здрави и още дълги години да можете да ползвате мобилните си телефони!
Кажете нещо за Виваком.

Дано се появи четвърти оператор! Амин! ;)