31 октомври, 2008

"Какво искаш за рождения ден?"

Всяка година ми задават този въпрос.
Трудно ми е да отговоря веднага. През останалите дни от годината се сещам за какво ли не... че точно това ми трябва и би било хубаво, ако някой ми го подари. Но като ме питат, забравям и обикновено отговарям: "Нищо."

Сега се сещам какво НЕ искам - прахосъбиращи ненужни вещи или такива, които имат кратък живот - храни, напитки, козметика. Накити вече не нося, така че и те отпадат. Обичам hand made неща, но вече нямам къде да ги слагам, стаята ми е мъничка и претрупана. А и повечето няма за какво да ги използвам. Изключение правят таралежите, които колекционирам. Приемам такива във всякакъв вид, форма и материал. Само НЕ и живи! Да държиш животни вкъщи е ужасно - стават нещастни, самотни затворници. Егоистично е. По цял ден ме няма, няма кой да го гледа. Добре са си сред природата.

Нещата, на които бих се зарадвала винаги, са:
- нещо практично и необходимо за планината - термочорапи, ръкавици, щеки, полар, панталон, термобельо, очила, канче, швейцарско ножче/прибори, челник, чувал; книги, филми и карти за планини
- хубава книга - НЕ чета любовни романи и окултизъм; имам списък с книги, които ми е интересно да прочета (ако някой реши, да пита)
- хубава музика - да се върти около джаз, рок, world, chill
- някоя дрешка - с тениските и потниците съм го закъсала, може и рисувани;
- масаж, минерални бани, боядисване - искам да се размажа за някоя и друга минута, да се боядисам
- нещо с билки, нещо зелено, хубав чай
- билет за театър или концерт
- някоя интересна игра - фризби, пъзели и др.
- нещо, свързано с фотографията
- нещо, свързано с плуването

Това е от мен. Рожденият ми ден е на 7 ноември ;) Ама нали имате icq, skype и facebook - те ще ви подсетят. Колко мързеливи сме станали - напомняния, електронни писма, електронни картички... Забравили сме как се пише с лист и химикалка... А едно време помнехме всичко, записвахме на хвърчащи бележки и ходехме до пощата през 3 дни!

Секунди за реклама!
Ако пък вие искате да подарите на някого интересен и занимателен подарък, имам предложение - магнитни топчета, с които можете да сътворите всякакви фигури! Сега са на промоционална цена от 40 лв.

4 коментара:

Анонимен каза...

:) И аз имам рожден ден на седми :)
Кажи какво е "термобельо", да знам дали да си го добавя към моя списък :) Знаеш ли колко са ни близки желанията... чак красиво става. ПОдочух клюката, че ще ми подарят жълта алпинистка каска даже ;) Айде, скривам се, че отдавна трябваше да съм заспала...

taralezh каза...

Много мило ми стана от този коментар!

Термобельото изолира, отвежда потта извън тялото, не ти мокрее на гърбината както памучните дрехи. Бързо изсъхва след изпиране, не се налага някаква специална поддръжка. Меко, леко и практично. Задължително си го добави в списъка, ако спортуваш или правиш преходи в планината.

Поздрави и весел рожден ден ;)

Анонимен каза...

Честит рожден ден, почти на патерица. Не те познавам, просто търсех някаква песен на която дори не знам името и се натъкнах на блога ти. ;) И тъй като е седми още петнайсет минути си казах защо ли да не отправя едно хубаво послание за това да получиш каквото поискаш и да ти останат още желания за до година.
Дано си го изкарала хубаво!
Поздрави!
Някоя си нощна птица.

taralezh каза...

Благодаря, нощна птица ;)

Усмихна ме :)