10 ноември, 2008

27

На 7 ноември направих 27!

Чудна вечер с чудни приятели на чудно място. Музика, разговори и смях до сутринта :) Имам си гети, бутилка за планина, зелено пуловерче, книги, дискове, таралежи. Имам месечна карта за плуване! :)

Благодаря за подаръците и оригиналната торта!

Благодаря на Мишленцето за вилата и превоза!

Благодаря на всички, които ми писаха чрез sms, icq, skype, Facebook, обадиха ми се на деня, както и на тези, които ми звъннаха/писаха на следващия ден ;) На тези, които не живеят в България, но се сетиха за мен. Много приятно ме изненадахте!


Поздрав със Seven Eleven.

10 коментара:

kambata каза...

чудно е било! стана ми мъчно, че не можах да дойда..

taralezh каза...

Поводи винаги има. Ще се съберем пак ;)

morrt каза...

Чак сега научавам за рождения ти ден.
Което не извиява закъснението ми, разбира се. Трябваше да се информирам по-рано. :)
Честит
Рожден
Ден!
Бъди здрава!

Друго е само "прах, носен от вятъра".
Моят подарък за теб е един съвет(макар толкова да мразя да ме съветват):
Бързай! Живей, че няма време. Вземи всичко, което можеш да докопаш като щастие от тази възраст.
Може да ти звучи надуто, но аз минах от там - истина е.
И за да изпреваря всички - "Какво изкаш за рождения си(28) ден?

morrt каза...

Сега виждам, че съм изпуснал едно "н".
Ето, добавям го.
"извиНява"

Анонимен каза...

Чиче, а ти какво иЗкаш за рождения ти ден?

morrt каза...

Теб, чичовото.

Yana каза...

Ама съм патка! Уж си бях отбелязала датата, да ти честитя и ми изфиряса!

Честито! Да си жива и здрава и още много пъти по толкова рожденни дни да празнуваш!
Много се радвам, че си получила желаните подаръци!

taralezh каза...

Леле, какъв е този чат? :*)

morrt, благодаря за писанията, съветите и пожеланията :) Рано е да се каже. Нещата от списъка са актуални ;)

Анонимен, поправИ го, но не се зъбИ.

Яна, благодаря ти :-*

Анонимен каза...

Еми, ЧЕСТИТО!!!!!!
Да си ни жива и здрава и все така весела и усмихната.. Не сме те забравили. Надявам се да се видим скоро :). Много поздрави от Борис Велев и Иван Берберов...

taralezh каза...

Ааа! Каква приятна изненада!
Благодаря :)