20 януари, 2006

2006

Ч.Н.Г. на всички, на които не съм казала!
Вие си знаете какво искате, а пък аз ви пожелавам поне 77 % от желанията да станат реалност.

Сега подготвяме новото издание на каталога и е малка лудница. Малко ме ядосват фирмите, защото доста от тях почиваха чак до 9 януари и така ни бавят нас. Надявам се да успеем да ги съберем до края на месеца, че тази година CeBit е по-рано и бързаме.
Имаме 5 телефона в стаята, а сме 11 човека. Странно как, но досега се излизаше с 0 пред набрания номер, а сега 2 от тях станаха директни. Време е да сменим централата. С шефа говорихме за нова Panasonic или Siemens и се надявам да имаме скоро.
Такива работи ме мъчат тези дни.

Какво правите, когато не можете да си комуникирате нормално с някой? Не ви слуша! Пуска си думите ви покрай ушите! Прекъсва ви и т.н. Какво??? Мислех си, че умея да общувам с хора от всякаква възраст и пол, но май не е съвсем така...

3 коментара:

Анонимен каза...

за нищо не ставате ей.....

на хората не се обаждате...

материали не пращате...

и после те са ви виновни че ги няма по каталозите...

думи нямам....

само гърч и уволнениееее!!!!!!!!!

taralezh каза...

Не така!!! :)
Всичко си има ред. Първо са постоянните участници, а после новите фирми ;)

Много са ми готини подчинените!
Ще ми липсват, когато си отидат на 6 февруари.
Ама им се скарах тогава! И да видиш как прозвъняха за 1 ден списъците :)

Що не се пробваш ти като агент? Да видиш колко е лесно!

Анонимен каза...

да да....
айде не....
имам си нормална работа в която си мисля че съм доста добър.... :о))))

не става за агент... само във фбр и кгб ме взимат мен....

отивам да ядем тортааааа.... и да завършим 48мия час от празненствата :о))))))))))))))