23 декември, 2005

Уж Коледно

Всички си пожелават "Весели празници", "Приятно изкарване", дрън-дрън.
Тази година всички пожелания ми звучат лицемерно.
Повечето картички от клиентите, които получих по мейл, са грозни и на английски език.

Не. Проблемът не е в моя блог. Не съм такава песимистка. Не ги обичам тези празници и това си е! Чувствам, че трябва да правя някакви неща по задължение. А не искам.

Точно заради това за Нова година ще се махнем с Калин и с още една двойка. Ще отидем в с. Орехово, Родопите. Ще е приказно и снежно. И нежно. За три дни. А на 3 януари пак ще започне лудницата покрай кампанията за новото издание. И пак няма да съм се наспала. Нямам време дори да си преосмисля годината.
На пръв поглед е добра. Да, така е. Попътувах си в 4 държави! Увеличиха ми заплатата. Те парите май никога не стигат... Хванах си гадже, което много обичам. Да, добра е. Все хубави неща. Доволна съм.

Сега довършвам едни работи в редакцията и отивам да празнувам р.д. Утре на Витоша. В неделя имам концерт. В понеделник мога да се наспя.

Слушам ска по Last.fm.

joneff ми подари много готина характеристика, на която се смях от сърце - BGlogpedia - за таралежите и гаргите

Ами... освен да ви пожелая и аз като всички ВЕСЕЛО! Май предпочитам да ви кажа НАЗДРАВЕ. Усмихвайте се повече :)

Няма коментари: