25 май, 2009

Чао, Facebook! Честит ви Spokeo!

В началото ми харесваше, че всичко е накуп, че мога да следя всичките си познати и приятели на едно място, независимо в коя държава се намират. Но от един месец започна адски много да ме дразни и да ми губи времето. Може би сама съм си виновна, защото не го "дозирам" равномерно. Но как се преглеждат събития от над 300 приятели за 1 час?!

Ангажираща, обсебваща и задушаваща мрежа. Досадна връзка, която се чудиш как да приключиш, но ти е любопитно какво ще стане и продължаваш да се мъчиш...

Деактивирах си акаунта. Получих съобщение, че ще им липсвам и се надяват да се върна скоро. Пък аз се надявам да не е скоро. Прелях от информация, снимки, линкове, резултати от тестове и т.н. Ако някой има нещо много важно за споделяне, имам лична и служебна поща, а след 17 ч. - skype и icq.

Чувствам се свободна, полезна и доволна. Надявам се да не получа абстиненция и депресия от липсата на "дрогата".

Ново!!!
Преди малко съвсем случайно открих нова клюкарщина и воайорщина: http://www.spokeo.com

Честито на вманиачените! :) Пу да не съм от тях! Нищо, че логото им е с таралеж!

10 коментара:

piece-of-plastic каза...

Честито! И аз съм на път :)))))

Анонимен каза...

Браво Еми, надявам се още много други да те последват.

zhasgagi каза...

Хахаха, стига бе!
Аз го бях деактивирала след 3 месеца ползване...после го активирах и просто исключих всички известия.Ако ме гложди любопитство влизам и гледам...поне не ми се пълни пощата с акани спамчета..кой ме уцелил с топка, кой ме ритнал..нинам си ко.Ама и без фейсбуук е ок,въпросът е че чрез него комуникираш с повечето си познати.И въобще координати и т.н.
Ама как да е...
А, да ти кажа - без нет ми е супер!
Аз реших че съм зависима...до степен болна.Не съм :)
Само кофтито е,че пощата ми се понапълва като не я чеквам 2 седмици :)

Hristo Iliev каза...

Аз се радвам, че си затрих акаунта още преди да ме зариби да стоя по няколко часа.

taralezh каза...

Да, много ми е добре ;)

@zhasgagi
Още в началото разкарах известията, но това не ми помогна особено.
Във ФБ не комуникираш толкова, колкото стоиш и ги наблюдаваш. Тъпо! Предпочитам да си общувам с тях чрез други комуникационни канали :D И най-вече на живо!

@iko
Тъкмо се чудех къде изчезна и дали имаш още регистрация... Браво, че си ме изпреварил ;)

kambata каза...

Аз пък влизам веднъж седмично да одобрявам покани за приятелство. В работата ни блокираха достъпа до там, заради големия трафик. Не съм пристрастен. Ама кой като мен! ;)

kambata каза...

исках да кажа, че уважавам решението ти.

Анонимен каза...

Гласуваш за Станишев,получаваш ДОГАН!

monnio каза...

Няколко души ми споделят, че прекарват там часове. Не ги разбирам, не разбирам и страста за не знам си какви тестове, игри и али бали. Единственото, което ме вълнува донякъде са групите и каузите, но не и от типа "да пръднем не повече от 3 пъти на ден!".

Ти може да си избягала, но ако до 2-3 седмици ще си намериш нова играчка.:)

taralezh каза...

Няма страшно. До 2 седмици започваме кампания, така че ще си имам достатъчно "играчки" и "игрички" :)