29 септември, 2008

Бягство от офиса

Открих, че се чувствам много щастлива, когато си открадна малко почивка. Как по-рано нямах смелост да го правя?!

1. Избягах в Русе за два дни - по средата на седмицата :) Пътувах в автобуса и се усмихвах :) А после сън, салати, слънце, хамак, каяк, смях. Успешна формула да поемеш глътка въздух, когато работата ти дойде до гуша.

2. Избягах по средата на деня, за да си търся бански и да отида на фризьор.

3. Избягах една сутрин, за да се видя с приятелка, която не бях виждала отдавна.

4. Избягах за 2 часа (в петък и днес), за да отида на плуване. Водата ме изморява физически, но ме зарежда психически. Усмихнато ми е. Денят ми е много по-хубав и ведър ;)

Колегите ме гледат с любопитство и може би малко завиждат.
В началото ми беше гузно, че не съм в офиса, после започнаха да щъкат мисли в главата ми, че няма незаменими хора и нямам спешна работа и т.н.
Сега ми харесва. Даже мисля, че се пристрастявам :)

2 коментара:

Алек каза...

Office Space.бг

Анонимен каза...

отдавна не бях надничала при теб... супер си си прекарала! направо завидях! :)