08 юли, 2008

Absolut-ен хаос

Не обичам щафетите, веригите и състезанията. Мислех да пропусна. Ама Пешо ме е споменал и трябва да се отчета. Дълг.

Това не е абсолютно идеален свят, тъй като повечето неща в списъка са осъществими.
Има някои пропуски и дупки в живота ми. Може би трябва да започна от тях...

1. Не съм "гола и боса" по география и история. Като ученичка не харесвах учителите си по тези два предмета и изгубих желание да чета. А ми трябват тези знания. Поне за обща култура.
2. Работя някъде, където се чувствам полезна и щастлива. Има разнообразие. Взимам заплата, която да ми стига не само за сметки и храна. Не ми се налага да пътувам цял час до офиса. Има кой да ме замества.
3. Остава ми свободно време за планини и пътешествия. Мога да си взема отпуск за цял месец. И да пътувам, където поискам. Имам каравана за къмпинг.
4. Организирана съм, лесно взимам решения, не се разплаквам от най-малкото, контролирам се, не ме мързи, не се мотая, не сърфирам толкова много в нета. Знам перфектно поне три езика. Не се вживявам в съдбите на хората, живея собствен живот.
5. В света няма клюки, обиди, лицемерие, лъжи, расизъм, предразсъдъци, войни, неизлечими болести, просяци, клошари, наркотици, цигари, мръсотия и т.н.
6. Живея в полите на планина, имам къща с голяма библиотека, басейн, градина и приятни съседи.
7. Приятелите ми са добри, разбиращи, искрени и забавни. Общуваме само на живо. Няма чатове и социални мрежи.
8. Храната и напитките са здравословни и вкусни. Има повече избор за вегетарианци по заведенията.
9. Има велоалеи и светофари за колела навсякъде. Придвижваме се пеша и с колела.
10. Няма подкупи. Няма незаконни, грозни и безразборни строежи. Градът е приветлив и чист. В планината е забранено строителството над 1500 m. Плажовете са диви.
11. Няма чалга, мазни селяни, кухи мацки и снобари. Moby прави концерт в България.

Сигурно мога и още. Но не съм нагла. Спирам до 11. Да не прекъсвам веригата - каня Ицо, Жас, Камен, Мони, Георги, Яна, Бистра и Свети да споделят. И всеки, който иска. Не ви задължавам. Ще ми е любопитно да прочета.

8 коментара:

kr3t3n каза...

http://control.kr3t3n.com/posts/6

taralezh каза...

Романтик ;)

Анонимен каза...

Май няма нужда да се включвам. Ти си го описала абсолютно !

Само първа точка не я разбрах, а четвърта мога да я пропусна, без последното изречение.

taralezh каза...

Първата точка казва, че съм много зле с тия два предмета и ми се иска да имам повече знания...

А защо четвърта я пропускаш? Не ти ли се случва да се оплиташ в Мрежата?

Анонимен каза...

Мда, сега разбрах за географията и историята. Полезни неща - хубаво е всички да ги знаят. Включват се :)

За Интернета - по-скоро нямам против от време на време да полетя.

Анонимен каза...

E, ти, не че ни си ме видяла какво писах, ама все пак да постна коментар:)
http://ugeen.blog.bg/viewpost.php?id=210061

Свети

lqp каза...

Taraleeeeezzzzzhhhh {}{}{}{}{}{}{}
колко от давна не съм те засичал из нетя :)

Choby

Romeo Ninov каза...

Няма такова място. По-точно има, но само в мислите и мечтите ни. Вярно че Швейцария и Финландия се доближават до описаното, но не съвсем. Но успех с търсенето, ако намериш нещо такова, свиркай :-)

П.П. И не пипай цигарите, нека ги има, няма сега на стари години да се отказвам, нека си имам поне един порок