26 февруари, 2008

Книжки

Трябва моментално да затворя всички сайтове за книги, защото скоро ще се разоря!

Поръчките от антикварната книжарница:


Книгата на Николай Петков я подарих на Калин ;) Другите са си за мен.


Поръчките от другата онлайн книжарница, която ползвам:



Имам още много в wish list-а, но ще останат за следващия ми книжен глад.

Снощи написахме един коментар-пътепис за скитането в Трън.

Още не съм прочела новото GEO.
Още не съм обядвала. Време е да стана и да се разтъпча.

2 коментара:

Анонимен каза...

Тази книжка за малкия мъж и малката мис ми беше подарък от мама за 11 или 12 рожден ден заедно с първата от поредицата - адски са сладки :)

taralezh каза...

Колко мило :) Пропуснала съм ги в детството и сега наваксвам.
Философията е интересна, но е изненадващо тъничка - като тетрадка!
Имам още малко да дочета за българките в Памир и започвам Алън Маршъл. Тази за малкия мъж и малката мис ще е за десерт ;)