28 май, 2007

Stereo (love)

Най-накрая успяхме да гледаме Stereo (love) в Червената къща. Искахме да отидем още миналата година, но все не бяхме свободни в този ден...

Текст - Елица Матеева и Весела Казакова
Режисура - Елица Матеева
Хореография и глас - Красен Кръстев
Сценография и костюми - Александър Смолянов
Музика - Весела Казакова
Актьори - Весела Казакова, Вежен Велчовски, Богдан Казанджиев

Много различна и смела постановка, стори ми се доста кратка (както и концертът на Маркъс Милър, но така е с хубавите неща), текстът е прекалено силен, някои неща ме разсмяха, други - разстроиха. Успях да се разплача. Не знам какво ми стана. Просто думите се натрупват в главата, стигат до сърцето... и изведнъж емоциите избухват... Но не ме натовари. Напротив, олекна ми.
Весела Казакова ме шашна по едно време, защото повтаряше репликите си адски бързо като скоропоговорка. Моето ухо едва успяваше да събира думите, не знам как нейната уста ги изричаше. Уникална е.

Гледайте Stereo (love). Може да се окаже вашата история...

Тъкмо ще си купите лепенки за неправилно паркирали, като излизате ;)

2 коментара:

coniectrix каза...

Била си и на Маркус Милър?! грр. чудя се от къде да започна да се самоизяждам от завист. А блогът ти ми харесва. много

taralezh каза...

Да, а до края на годината ще фалирам... Сега се задава ходене в Прага за Genesis, Yamato в НДК и Vanessa Mae в Зимния дворец... Исках и на R.H.C.P. да отида...

Благодаря ;)