28 ноември, 2006

Пожелания

Този линк Destiny е стар, но днес monnio ми го изпрати и реших пак да си пробвам късмета.

Ето какво ми се падна:

1. "Номинация за мъж на годината"
Вярно е, че съм мъжко момиче, но все пак съм и жена. Чак пък номинация...

2. "Една свирка от Снежанка"
Не, благодаря. Що за тъпотия е това? Хич не беше забавно. Сложете поленце за години и пол.

3. "Кубинска пура"
Пфф, това пък изобщо не фигурира в списъка ми с желания за подаръци. Тоя сайт май е направен за някакви гъзари, сноби и простаци.

4. "Нов член или членове на семейството. Не се притеснявайте, вече има съвременни препарати против различните видове въшки."
Ха-ха-ха. Това трябваше да ме разсмее. Мнооого смешно. Благодаря за "хубавото" пожелание.

5. Пак давам refresh. Започва да ми писва. Нямам късмет!
Пише само: "3 в едно, моля!"
Явно трябва да го тълкувам, както ми харесва. Тройка? Не. Близначките от ББ? Не. Кафе? Не пия вече. Ей, нищо не разбрах от тези късметчета.

6. Сега наистина се пробвам за последно.
"Нови запознанства с готени хора"
ГотЕни? Ха-ха-ха. Сега вече се разсмях.
Не ми вярвате? Ето ви print screen:



По-добре си направете ваши смешни късметчета и ги сложете в баничката за Нова година.

Няма коментари: